قفسه کتاب شبیه به نقشه ایالات متحده

14 01 2010

سرگرمی


کارها

Information

3 responses

15 01 2010
امیر حسین

با سلام خدمت به مدیر محترم «پرفکت بلاگ» از شما مدیر محترم تقاضا دارم تا در صورت امکان با هم تبادل لینک کنیم .
عنوان : دنیای قالب ایرانیان
آدرس :http://web-fa.mihanblog.com

در صورت تمایل مرا با خبر سازید تا شما را با چه نامی لینک کنم .

متشکرم

16 01 2010
شهرام بیطار

جالبه . ولی بعضی ایالت ها دقیقاً عمودی نیست که؟ احتمالاً تو بعضی از خونه ها کتاب ها رو مورب میذارن

با درود و سپاس فراوان : شهرام

21 01 2010
رضا

سلام از سایتتون و مطالبش خیلی خوشم اومد واقعا عالی بود که گفتم یک کامنت بدم و درخواست تبادل لینک کنم اگه حاظر به تبادل لینک با من هستید اسم لینک منو بزارید یکتا موبایل بعد تو کامنت یا ای دی یاهو بهم خبر بده.
مرسی ممنون خدا حافظ

پاسخی بگذارید

