دانلود Toolbar توویتر

23 09 2009


کارها

Information

7 responses

23 09 2009
هشام

دانلود برای مرورگر فایرفاکس: http://tweetiez.toolbar.fm/exe

24 09 2009
ali

میشه بگی چطوری میشه توی سافاری ازش استفاده کرد؟!
راستی با این میشه از سد … گذشت و توییت کرد؟

24 09 2009
هشام

+ali:
فقط کافیه روی Download Now یا http://tweetiez.toolbar.fm/sf کلیک کنی …
من با فایرفاکس مشکلی نداشتم توییت هم میشه کرد
در ضمن با آدرس های جدید میتونی وارد سایت توویتر بشی

24 09 2009
علی

با تشکر ازت هشام جان.
من با نصبش مشکل دارم!!!
چطور میشه نصبش کرد؟ البته توی ویندوز نه توی مک!

25 09 2009
هشام

+علی:
از چه مرورگری استفاده میکنی؟ ارور میده یا نمیدونی چجوری باید نصبش کنی؟

25 09 2009
ali

من از سافاری استفاده میکنم و نمیدونم چجوری باید نصبش کنم!

25 09 2009
هشام

+علی:
دوست عزیز من متاسفانه و یا خوشبختانه فقط از فایرفاکس استفاده میکنم.
تنها چیزی که میدونم اینکه حتما روی سافاری نصب میشه…

پاسخی بگذارید

