میلیون ها موزیک رایگان برای دانلود

22 08 2009


کارها

Information

12 responses

29 08 2009
پروین

سلام راستش میخواستم بدونم از این سایت چجوری میشه اهنگ مورد نظر رو سیو کرد
اخه وقتی دانلود میکنم فقط انگار از مدیا پلیر میشه گوشش داد و وقتی کامپ خاموش بشه چون سیو نشده دیگه نمیشه گوشش کرد

30 08 2009
هشام

+پروین :

شما بعد از ورود به سایت و سرچ کردن موزیک مورد نظرتون فقط کافیه آهنگ رو دانلود کنید …
موزیک هم با فرمت mp3 دانلود و با همه موزیک پلیرها سازگاره !
اگه باز هم مشکلی بود میتونید مطرح کنید .

31 08 2009
پروین

ببین من میخوام آهنگه سیو بشه که وقتی هم کانکت نیستم بتونم گوشش بدم

31 08 2009
هشام

+پروین :

میدونم منظور شما چیه .
مگه شما موزیک مورد نظرتون رو دانلود نمیکنید ؟ خب وقتی دانلود کنید به صورت آفلاین هم میتونید به آهنگ گوش بدید ^_^
از این سایت ها هم میتونید استفاده کنید : http://www.musicbiatch.comhttp://www.plorf.com
اگه باز هم مشکلی بود میتونید مطرح کنید …

31 08 2009
پروین

آخه این اهنگه که من میخوام فقط توی boostermp3 هستش من میخوام سیو بشه که بعدا بریزمش mp3 یا روی گوشیم😦

31 08 2009
پروین

بالاخره موفق شدممممممممممممممممم …. زدم save target as سیو شد ….

31 08 2009
پروین

نمیدونم چرا راه بالایی دیگه جواب نداد
وقتی اهنگه با مدیا پلیر باز شد زدم save media as سیو شد :))))))))))))

31 08 2009
هشام

+ پروین :

خب اللهی شکر بهتون تبریک میگم ^_^
فضولی نباشه حالا چه آهنگی بود ؟

1 09 2009
پروین

meditation از massenet

26 02 2010
susan

مرسی فقط باید بگم دمتون گرم خیلی با حال بود بعد از چند وقت یه دل سیر دانلود کردم اونم اهنگهایی رو که خیلی وقت بود دنبالشون میگشتم مرسی خیلی هم ممنون مطمئن باشید که دیگه خیلی مزاحمتون میشم مرسی متشکرم انشاالله که همیشه موفق باشید

26 02 2010
هشام

+susan:
ممنون، لطف دارین شما…

11 07 2012
arashk

سلام من همین الان این سایت رو دیدم . میشه راهنمایی کنید چطور اهنگهایی رو که میخوام پیدا کنم . مرسی

پاسخی بگذارید

