کوتاه کننده آدرس های اینترنتی و …

9 03 2009

کارها

Information

8 responses

2 04 2009
arash

سلام
اگر میشه سایت مارو هم معرفی کنید

14 04 2009
كاظم معماري

جالب بود

29 05 2009
علی

این سایت هم هست که خیلی خوبه من خودم از این سایت خوب ایرانی استفاده میکنم دامینش هم سه حرفیه و ای ار
http://www.viz.ir

31 05 2009
پیام

سلام،

دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید. اگر با تبادل لینک موافق هستید وبلاگ من را با نام PayamSpot لینک کنید و به من خبر بدهید که وبلاگ شما را به لیست لینکهای وبلاگم اضافه کنم.

موفق باشید،
پیام

29 06 2009
خدادادی

خیلی پراستفاده هست مخصوصا برای ما که یادمون میره لینک نوشته هامونو انگلیسی بنویسیم…!

29 06 2009
arash
29 06 2009
هشام

+ arash :
دوست عزیز قسمت نظرات جای تبلیغ نیست …

29 06 2009
arash

سلام
تبلیغ نبود
اینم یه سرویس دهنده کوتاه کننده آدرس
که از شانس من ، درست کننده اش منم

پاسخی بگذارید

