روشی جدید برای مشاهده ویدیوهای YouTube

26 12 2008

کارها

Information

6 responses

26 12 2008
هشام

پیشنهاد میکنم به کسانی که به سایت اصلی یوتیوب دسترسی ندارند از این سایت استفاده کنند .
اگه از این سایت معرفی شده راضی بودید ما رو از نظرهای خوبتان دریغ نکنید …

27 12 2008
وحید

امکان دانلود هم داره ؟

27 12 2008
AD

استاد ضمن عرض سلام درخواست تبادل لینک دارم با ما تماس بگیرید .

6 01 2009
محمد

سلام
اقا دست شما درد نکنه
خیلی ممنونم

16 01 2009
Farda mobile

با سلام . ادمین سایت فردا موبایل هستم . من لینک شما را در سایت در قسمت بالای لینکدونی قرار دادم . من دارای 8000 بازدید روزانه و رنک 3 هستم و بسیار خوشحال می شوم که لین منو در لینک دوستانتون قرار دهید . ! بعد از قرار دادن به ما اطلاع دهید . من لینک شما را قرار دادم . با تشکر فردا موبایل ! لینکمم به نام فردا موبایل مرحمت کن! ممنون می شم قرار بدی لینک من را بسیار خوشحل می شم .!

19 01 2009
Farda mobile

ba salam admin fardamobile hastam . 4 roz linke shom,a bod to site ama shoma linke mano nazashtid ! har moghe gozashtid be man ye neda bedahid ta bezaram
felan !

پاسخی بگذارید

