دستیابی به تمام شبکه های اجتماعی مطرح در یک صفحه !

25 01 2008


کارها

Information

7 responses

25 01 2008
هشام

شبکه های اجتماعی مثل :

del.icio, digg, flickr, furl, ilike, jaiku, last, ma.gnolia, mister-wong, picasaweb.google, pownce, sevenload, stumbleupon, twitter, wakoopa, youtube, livezuu, qype, yigg, smugmug, dailymotion, revver, pandora, blinklist, vox, zooomr, tumblr, reddit

25 01 2008
ali786

hi
it s perfect
thank

25 01 2008
mibip

چه خوب حالا همشون با هم ف- ی- ل- ت-ر میشه بدون درد و خونریزی😉

26 01 2008
نویسنده نرم افزارهای رایگان

دوست عزیز ممنون از اینکه در وبلاگم نظر دوستانه ات را اعلام کردی. سایت جالبی داری.

26 01 2008
مرتضي بهمني

سلام
اين وب سايت‌هاي آچار فرانسه‌اي چيزهاي خوبين ولي خوبي ديگه‌اشون اينه كه همونقدر كه سريع معروف ميشن همونقدر هم سريع تكثير و كپي ميشن !

ارادتمند / مرتضي بهمني

27 01 2008
بابک

دوست من فکر می‌کنم نوع فعالیت شما به گونه‌ای نیست که این نوع محیط وردپرس مناسب آن باشد. یا شاید هم اصلآ وردپرس برای شما زیاد مناسب نباشد. الان واقعآ حالم بده و سرم داره میترکه وگرنه با حوصله تر برایت می‌نوشتم و کمی بیشتر روی آن فکر می‌کردم. فقط دو پیشنهاد دارم:
۱- یک لوگو یا هدر وب ۲.۰ یی برای خودت درست کن.
۲- ظاهر محیط سایتت را تغییر بده مثلآ به گونه ای که هنگام ورود کادر های کوچک که در آنها اسکرین شات سایت ها است باشد و زیر هرکدام یک توضیح خیلی کوتاه و بازدید کنندگان بتوانند روی آنها کلیک کنند. دسته بندی و جستجو کنند و…..

27 01 2008
هشام

ممنون از لطف شما بابک جان .
من تازه از بلاگفا به وردپرس مهاجرت کردم . اینجا احساس بهتری نسبت به سرویس وبلاگ قبلی دارم . نمیدونم تا حالا به وبلاگ قبلیم سر زدید یا نه http://p30perfect.blogfa.com . توی بلاگ قبلیم همیشه یه توضیح مخصتری درباره سایت ها میدادم ولی حالا به دلیل کمبود وقت و مشغله های شخصی نمیتونم .
تازه به نظر من این روشی رو که دارم انجام میدم بهتره !
میدونید چرا ؟ چون هم سایت های بیشتری رو میتونم معرفی کنم و هم خواننده ها بیشتر کنجکاو تر میشن !
1. منظور شما رو هم از اینکه گفتید : ( اصلآ وردپرس برای شما زیاد مناسب نیست ) رو خوب متوجه نشدم ؟
2. شما گفتید : ( ظاهر محیط سایتت را تغییر بده ) آخه چطوری ؟ perfectblog که سایت نیست، وبلاگ !
3. این وبلاگ که دسته بندی و جستجو کنند و ….. که داره ؟!

پاسخی بگذارید

