بازی شطرنج به صورت آنلاین

9 01 2008


کارها

Information

6 responses

8 06 2009
هادي

من نمي دونم از كجا بايست وارد بازي شم

8 06 2009
هشام

+ هادی :
دوست عزیز روی عکس کلیک کن …

26 07 2009
اشکان

چگونه با بقیه انلاین بازی کنم؟

17 09 2009
جواد

خيلي دوست دارم بدونم چطوري ميشه با کسي شطرنج بازي کنم

24 11 2009
حمید رضا

من هم نمی دانم چگونه بازی را شروع کنم .
ولی بازی من حرفه است اگه می شد بازی کنم خیلی خوب بود.

متشکرم

24 11 2009
هشام

+حمید رضا:
مثل اینکه این سایت از روی سرور برداشته شده…

پاسخی بگذارید

